lördag, juni 28

tredje

natten i rad. nu är jag trött. var väl iofs ingen nyhet. längtar iaf hem till sängen.
väntar på att klockan ska bli halv sex så jag kan gå sista rondningen. hoppas det är lugnt, inga överraskningar vid denhär tiden tack.
längtar tills nästa hela. alla jag vill ha här kommer hit. bara lilla kära katarina kan bestämma sig om hon ska med eller inte? ;)
det känns skillnad på vilka man jobbat med nu domhär nätterna. tiden går snabbare ibland. smyga upp till tvåan ett tag och sitta och prata, slippa sitta själv hela tiden, det är väldigt skönt.
tänkte vara lite duktig och snäll också, göra frukostmackor + koka risgrynsgröt. det ni. första gången nånsin som jag kokar risgrynsgröt som inte klämms ut ur en "tub".
och du, du ringde aldrig. skämmes.
grötkok på g. hej

1 kommentar:

Lina Johansson sa...

oh gumman jag längtar till på lördag! :D saknar dig!
puss