torsdag, juni 26

Nedräkning

50 minuter tills jag slutar jobba, eller iaf tills det är meningen att dagspersonalen ska komma in och byta av mig. GUD SÅ SKÖNT! Första natten är alltid jobbigast. Även om jag bara varit ledig i två dagar så har kroppen ställt om sig och brukar sova vid denhär tiden. Men andra och tredje natten så börjar kroppen ställa in sig till nattdygnsrytmen och då går det bättre. Det jag försöker säga är bara att jag är sjukt jävla trött. Om någon har kissat ner sig eller kladdat med poopie nu så tvivlar jag på att jag skulle orka ta hand om det, även om jag vet att jag måste (skulle självklart göra det, men inte med ett leende på läpparna precis). Igår, eller onsdag blir det väl, så åkte jag och Tess och köpte en box vin och åkte iväg till Sofia för att spela spel och dricka, ja, just vinet. Runt 11 tiden satt vi oss nere i källaren med ett ouija-bord och jag kan ju inte påstå att det inte var lite läskigt.
Igår, torsdag denhär gången, blev det lite shopping och pizzaätande efter vi vaknat upp och Sofia. Både hon och Thomas hade redan hunnit fara iväg och jobba, haha, morgonmänniskor :)
Bara babbel, sista ronden, göra frukostmackor sen hem, hem, hem, sova, sova, sova.
zzzzzzzzzz

Inga kommentarer: